اميرعلي متولد 4 مرداد 87 ساعت 10:25 شب و دوقلو هاي گلم اميرعلي متولد 4 مرداد 87 ساعت 10:25 شب و دوقلو هاي گلم، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ماجراهاي الهام بانو و دسته گلهاش

سال نو مبارك

1392/1/16 10:34
نویسنده : الهام
215 بازدید
اشتراک گذاری

 

سال 92 برهمه ايرانيان سراسر جهان مباركبببببببببببببباد

امسال خيلي دير اومدم يعني دست و دلم به كار نميومد بدليل بيماري بچه ها كه ما بخشي از عيد رو توي بيمارستان گذرونديم ولي الان خداروشكر حالشون خوبه .

بنا به مصالحي اكثر پستهاي من كد دار شدند و من بعد نيز همينطور خواهد بود كه اين باعث ميشه كلي از خوانندگان عزيز وبلاگم رو از دست بدم ولي بدونين همتون رو دوست دارم و آرزوي سلامتي كه مهمترين چيز توي زندگيه واستون دارم خواننده داشتن از اهداف ايجاد اين وبلاگ نبوده ولي كامنتهاتون خيلي به آدم دلگرمي ميداده ضمن اينكه من هيچوقت كامنتهاي خصوصي رو تاييد نميكردم و اونهايي كه واسه دوستهاي نزديكم بوده .هدف من ايجاد يك دفتر خاطرات ماندگار واسه عزيزان دلم بوده كه بعد از اينكه بزرگ شدند اداره اش رو به خودشون بسپارم.

يا حق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)