اميرعلي متولد 4 مرداد 87 ساعت 10:25 شب و دوقلو هاي گلم اميرعلي متولد 4 مرداد 87 ساعت 10:25 شب و دوقلو هاي گلم، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

ماجراهاي الهام بانو و دسته گلهاش

وبلاگ عزيزم سللللللللللللللام

1393/9/5 11:59
نویسنده : الهام
307 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي توي نوشتن تنبل شدم البته هم اداره و هم خونه خيلي سرم شلوغ شده با مدرسه رفتن آقاي اميرعلي خان وقتم حسابي پرشده و يه پنج شنبه هم كه تعطيليم پسرم رو كلاس چرتكه ثبت نام كردم كه اونهم از ساعت 11 تا 1 طول ميكشه و حتما بايد خودم همراهش برم .

از مدرسه اش هم حسابي راضيم مخصوصا معلم بسيار عزيز خانم مير حيدري كه بنظر من ايشون قبل از اينكه معلم خوبي باشن روانشناس خوبي هستن و امير علي جان هم خيلي واسش احترام قائله و خداي دومشهچشمکاين خانم .

 برخلاف انتظارم بسيارخوب با مدرسه كنار اومده و دانش آموز بسيار باهوش و خوش خطي هم هست(خداروشكرتشویق)دوقلوهام كه اين روزها با پرستار جديدشون (اعظم خانم) كم و بيش كنار اومدن و الحمدلله به كيف و كتاب امير علي هم كاري ندارند و مشكلي هم واسه داداش علي جونشون(به زبان خودشون)ايجاد نمي كنن.

تولد دوقلوهاي خوشگلمون هم روز 13 مهر به خوبي و خوشي برگزار شد ولي چشمتون روز بد نبينه چون كيك رو از قبل سفارش نداده بوديم و يهويي شد رفتيم از يه قنادي كيك آمده خريديم كه شد بلاي جون(فكر ميكنم مونده بود) از ساعت سه شب شروع كردن به بالا آوردن و .... خلاصه حسابي از دماغمون در اومد عكسهاشم موجوده و در موقع مناسب ميذارمشون كه ملاحظه بفرماييد.خندونک

اتفاق ديگه اي هم نيوفتاده جز لق شدن اولين دندان امير علي خان

پسندها (1)

نظرات (0)